Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Гарантія: Гарантія визнається дійсною за таких умов: наявність документа, що підтверджує придбання запчастин; збереження товарного вигляду та наявність заводської упаковки (за наявності такої від виробника); наявність сертифіката СТО для проведення цього виду робіт; висновок про непрацездатність деталі; запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної); автомобіль експлуатувався нормально і обслуговування здійснювалося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля; автомобіль не піддавався експлуатаційним навантаженням. Гарантия на запчасти не распространяется в следующих случаях: износ запчасти; повреждение запчасти в результате ДТП или небрежной эксплуатации; неисправности запчасти топливной системы в результате применения некачественного топлива; повреждение подвески и рулевого управления, возникших из-за небрежного управления, связанного с ударными нагрузками;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.